Monday, July 12, 2010

Pupuk Kemesraan Dalam Hubungan Seks

Pupuk kemesraan

Bagi wanita, seks bukanlah perihal bagaimana pasangannya menyentuh tubuhnya sebaliknya bagaimana sentuhan itu menyentuh jiwanya.

terokai naluri berahi anda dengan mengenal pasti perkara yang boleh membuat anda berasa seronok. Imbas kembali percutian yang romantik atau membaca novel-novel romantik.

Bersenam sememangnya sudah lama disyorkan untuk memulihkan kesihatan, melanjutkan usia dan mengekalkan berat badan yang sihat. Kesemua faktor ini menyumbang kepada harga diri dan daya ketahanan yang lebih baik dalam apajua aktiviti termasuk seks.

Menyertai senaman aerobik boleh meransang prestasi seseorang lelaki di kamar.

Terus berbincang mengenai apa-apa masalah tetapi seelok-eloknya keraplah berbincang mengenai apa-apa masalah yang timbul dalam hubungan rumahtangga. dapatkan khidmat pakar jika masalah tidak dapat diselesaikan.

Seandainya segala usaha untuk meluangkan lebih masa berkualiti dengan pasangan anda tidak juga menyerikan kehidupan seks anda, temuilah doktor dan kenal pasti apa masalah sebenar.

Selain mengenali suami dari segi fizikal, isteri juga harus memahami rahsia seks lelaki yang sering kali diabaikan. Namun hakikatnya suami sering mengharapkan isteri mengetahui rahsia yang sukar diluahkan.

Apabila lelaki mendakap atau mencium isterinya itu tidak bererti bahawa lelaki itu mahu melakukan seks, itu adalah tanda sayang. Jadi, jika anda dipeluk, tidak semestinya suami inginkan hubungan lebih intim.

Belai suami dengan dakapan, ciuman dan perbualan. Lelaki faham kemesraan fizikal tidak semestinya berakhir dengan hubungan seks. Sebaliknya ia adalah bahagian yang penting dalam hubungan suami isteri.

Berkongsi hidup dengan isteri yang benar-benar kenal dan cinta adalah dambaan lelaki. Kadang-kadang lelaki jga seperti wanita, lebih tinggi penglibatan emosi mereka maka lebih tinggi kepuasan fizikal.

Wanita perlu tahu bahawa lelaki tidaklah sentiasa boleh bangkit ghairahnya bila saja melihat susuk tubuh isterinya. lelaki juga perlukan wanita bercumbu rayu dirinya untuk membolehkannya benar-benar ghairah dan bersedia. Jika lelaki didapati lambat terangsang melihat isterinya, isteri mula risaukan kecantikan daya daya tarikan. Suami pula mula risaukan kekuatan seks nya.

Boleh dikatakan semua lelaki akan gembira dengan pujuk rayu cinta isterinya ktika diranjang. Ada juga lelaki yang mengharapkan isterinya mulakan terlebih dahulu.

Jika suami tidak berdaya seksual, sebagai isteri anda harus memahami. Anda sendiri perlu berusaha untuk menjayakan hubungan intim anda.

Jika sama-sama muda, anda perlu banyak belajar melalui pembacaan atau bertanya orang yang lebih tua.

Kesabaran elemen penting dalam kehidupan. Pastikan cinta anda cinta sejati dengan adanya tiga elemen iaitu komitmen, keintiman dan keghairahan.



share on:facebook

0 comments:

Post a Comment