Tuesday, June 22, 2010

Bila Rindu Datang Lagi



rindu
menyesakkan dada!
merungsingkan hati!
rindu!
inginku berlari kepadanya
sekadar ucapkan
AKU RINDU PADAMU!


--------------------------------------------------------------------

rindu...
bila aku berkata aku rindu
ada yang bertanya
rinduku untuk siapa?
bila aku katakan padanya
mungkin rinduku untuknya
senyuman menguntum sendiri
membatukan diri buat seketika
tapi hatiku beria mengaku
sememangnya rinduku untuknya

***********************************************************

Rindu itu mengasyikkan...
Rindu itu melalaikan...
Rindu itu menyakitkan...
Ku tertanya-tanya...
Adakah dia merasai...
apa yang ku rasai?
Andai dia juga merasai
apa yang kurasai...
Mungkinkah
Rindu kami akan bersatu
suatu hari nanti.

-------------------------------------------------------------------

rindu..
kalimah itu ku tatap pilu..
rapi ku simpan dlm lipatan hati..
rindu yang x terucap..
tiada kesempatan lagi..
setelah kau mengundur lalu..
rindu..
ku rindu pada peluang utk mengatakan rindu..
pada kasih yang telah lama sepi...


************************************************************
.... dan dalam meluahkan kerinduan ini...
sebenarnya....
aku lebih merindui mu dari kau merindui ku......

---------------------------------------------------------------------

wahai yang dimabuk cinta
Wahai yg tercekam rindu kerana perpisahan panjang
Bersabarlah, siapa tahu esok
engkau bertemu kekasih yang kamu cinta

*************************************************************
...tahukukah kau rindu ini membuatkan
aku menarik nafas yang paling dalam!!!

share on:facebook

0 comments:

Post a Comment